Cine sunt?
Sunt Alina Grigore si una din pasiunile mele profesionale e managementul proceselor de business. În cei peste 20 ani de activitate profesională, am activat în industrii diferite și în roluri foarte variate precum management, controlling financiar, training, mobilitatea resurselor umane, design de procese și transformare organizațională și
Astfel, am dobândit o bună înțelegere a diverselor arii de business și mai ales a modurilor în care acestea interacționează între ele.
Eu cred ca metodele de design, de documentare și cele de îmbunătățire a proceselor de business nu sunt remedii universal valabile. Acestea necesită a fi adaptate modelului și strategiei de business, a maturității și autonomiei echipelor, a nevoilor de automatizare și a obiectivelor de scalare. Propun și abordez managementul proceselor într-un mod iterativ mai degrabă decat unul de tip “big-bang”, cu focus continuu pe de ce, cum, cand, unde și cu ce creează valoare business-urile voastre.
Cui mă adresez?
Companiilor care au ca obiective strategice și / sau operaționale:
- Standardizarea proceselor din diverse departamente / arii ale business-ului pentru creșterea autonomiei și a performanței echipelor
- Creșterea maturității operaționale prin creșterea eficienței, reducerea erorilor / risipei și creșterea calității produselor / serviciilor oferite
- Scalarea business-ului (deschiderea unor noi puncte de lucru, francizare, etc.)
- Digitalizarea anumitor părți din procesele de business sau ale unor fluxuri întregi
Care sunt serviciile pe care le ofer?
- Chestionar de analiză și Plan de prioritizare - evaluarea detaliată a nevoilor și obiectivelor organizației, analiza proceselor și procedurile existente pentru a identifica cele mai critice și cele care aduc cea mai mare valoare organizației. Rezultatul analizei este Planul de prioritizare în cadrul managementului proceselor de business. (documentare si design, re-design, optimizare, etc.)
- Design de procese și proceduri - crearea fluxurilor de lucru și a regulilor operaționale pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea organizațională.
- Definire harta organizațională a proceselor - documentarea și ilustrarea clară a tuturor proceselor și fluxurilor de lucru din cadrul organizației, facilitând înțelegerea și gestionarea acestora.
- Training de management al proceselor de business - furnizarea de cursuri și resurse educaționale pentru a instrui și dezvolta abilitățile manageriale în crearea, gestionarea și îmbunătățirea proceselor.
- Optimizare procese și proceduri - identificarea și eliminarea ineficiențelor și a redundanțelor din procese și proceduri pentru a îmbunătăți performanța, a reduce costurile și a crește nivelul calitativ al produselor / serviciilor.
- Suport în implementare procese - furnizarea de asistență și consultanță în implementarea proceselor și procedurilor în organizație, a schimbărilor acestora, asigurându-se că acestea sunt integrate cu succes în activitățile curente.